WHEN YOU LET GO OF THE PAST, SOMETHING BETTER COMES ALONG.

Idag är det exakt 100 dagar sedan vi tog studenten, för 100 dagar sedan så tog jag mina sista steg som elev på vårt älskade Fyrisskolan, för 100 dagar sedan så var det den absolut bästa dagen i mitt liv hittills men de kan också har varit en av de värsta för det var exakt 100 dagar sedan jag skiljdes från min klass, älskade NV09C, en klass som på tre år hade blivit som en liten extra familj för mig. För 100 dagar sedan hade jag inga planer och inga planerade framtidsmål. Och nu 100 dagar senare så är det inte mycket som har förändrats! Att leva livet fullt ut, ta vara på varje dag och att ta varje dag som den kommer har blivit mitt nya motto och det följer jag till fullo. Livet leker på i bra takt och ja har inget att klaga på. De va inte så farligt att ta studenten nu när jag tänker efter, det känns mer som om jag blev fri och att jag verkligen tog ett kliv i steget mot att bli vuxen (med en massa ansvar och sånt) men vet ni, jag har klarat de bra hittills så de ska nog gå bra i framtiden i också!
För 100 dagar sedan tog jag ett kliv mot resten av mitt liv och även fast de va de största klivet jag nånsin tagit så känns det så jäkla bra nu!


Kommentarer
Postat av: Annika

Fin blogg :)

2012-09-17 @ 12:57:43
URL: http://blogofphoto.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0