JAG ÅNGRAR INGET OCH JAG KOMMER SAKNA ALLT

22 dagar kvar idag
22 dagar utav dessa 3 år
och 22 dagar utav totalt 12 skolår

Under de tre åren jag har gått på Fyris så har jag inte funnit en ny vän utan jag har funnit 5 stycken vänner. Jag trodde aldrig för mitt liv att jag skulle bli så lyckligt lottad och träffa alla er eller att jag skulle få vara med om så mycket som jag har fått varit tack vare er.
Vi har haft våra bra stunder och vi har haft våra sämre. Vi har börjat bråka över en chipspåse, vi har haft våra snack på bänken i skolan för att lösa alla mijlarders bråk vi har haft, vi har åkt på fest i knivsta för att fira min 18-års dag för att sedan sova max 2 timmar för att sedan dra iväg på kryssning lagom bakfulla dagen efter,vi har varit på festival tillsammans och kännt euforin som kom när vi lyssnade på t.ex. Daniel Adams Ray eller Maskinen, vi har spenderat midsommar tillsammans, vi har haft galna kvällar hemma hos Kajsa där en viss buse cyklade hem med en kyld brödbit på huvudet då hon hade "hjärnskakning" från kvälens citronkrig, vi har varit hemma hos mig på en del busiga och också sköna myskvällar, vi har varit hos Klara på en urmysig grillkväll i världens finaste sommarväder, vi har lyssnat på Ulrik Munther och mått så himla bra, vi har kollat melodifestivalen i knivsta och på skräckfilm i Uppsala hso Oskar, vi har gått igenom en begravning, vi har gått igenom sjukdomar, nerbrunna pizzerior och så himla mycket mer. Vi har gått igenom så mycket bra och en hel del dåligt men det viktigaste är att efter alla bråk och hemskheter som har drabbat var och en av oss så har vi alltid haft varandra och hittat tillbaka till varandra och kännt att det finns något att kämpa för. Vi är inte alls lika vi 6 men vi funkar ändå så otroligt bra tillsammans.
Det jag egentligen ville komma fram till var att jag bara ville tacka er för dessa tre år som varit de bästa i mitt liv hittills. Jag vet att vi alla har väldigt olika drömmar, vissa vill bli läkare, vissa har sökt utbildningar långt härifrån, vissa vill besöka andra länder och bosätta sig där ett tag och själv vill jag till Norge så de känns som att vi kommer att gå våra egna vägar en tid framöver nu men först så ska vi ha den bästa sommaren nånsin och sen kan vi ta våra olika vägar för att sedan på ett eller annat sätt flätas samman igen, som vi alltid gör! 
Tjejkvällar är det bästa som har hänt mig och ni kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta, var och en av er. 
Tack för allt, jag älskar er! ¨
 
Every now and then
We find a special friend
Who never lets us down
Who understands it all
Reaches out each time you fall
You're the best friend that I've found



/beckibuse


Kommentarer
Postat av: isse

Log mer och mer för varje ord jag läste! Ni är så sjukt underbara allihopa, sån hiiimla lycka jag känner över att ha er i mitt liv <3

2012-05-16 @ 18:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0