FRÅN OCH MED DÅ, FRÅN OCH MED DU

Ett år sedan idag, exakt. Ett helt år har gått sedan mitt helvete började och äntligen börjar allt kännas bättre! Det tog alltså ett år för mig att återhämta mig från all skit men med hjälp av fina vänner och familj så gick det! Jag kommer ihåg hur allt kändes så omöjligt och ovärt där ett tag, med grej efter grej som skulle drabba mig så såg jag fakltiskt ingen ljus framtid alls, de va otroligt äckligt att känna så men nu är det äntligen över. Känner nu att lyckan vänder för mig, äntligen! Det är ju bara en vecka kvar tills vår studentskiva och bara ca en månad kvar tills jag tar studenten! Inget kan gå fel nu, inget får gå fel nu!
Snälla låt denna gäldje och lycka hållas nu så jag inte åker på nå mer skit för ja vet ärligt talat inte hur jag skulle orka med det!
Idag är det ett år sedan jag vaknade ca 4 på morgonen och kände att något inte stod rätt till och mycket riktigt så gjorde det inte de heller...Jag som trodde de va åska, tänk att jag hade så fel! 
Det var ett år sedan som pizzerian brann ner idag, för ett år sedan så var det den värsta dagen i mitt liv!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0