DET FINNS INGA SKÄL ATT BLICKA TILLBAKS

En bättre dag idag! Asfin morgon med frukost utomhus i solen och ett glatt humör på det. Sen blev den fina morgonen snabbt till en Stressig och halv-jobbig morgon men som sedan mynnade ut i en mycket bra eftermiddag/kväll. Har fått både fysikplugg och svenskauppsatts gjort idag plus att jag har sprungit 3,5 km i den stekande solen för att känna på hur det är inför triathlonet på måndag!
Imorgon åker jag tidigare till skolan på min sovmorgon för att plugga fysik sen har jag Fysiklektion och sedan har jag en extra Fysiklektion efter skolans slut, fysik hela dagen <3
På kvällen blir det lite mer fysik och den vanliga fredagshandlingen med världens bästa papi <3
Nu ska jag kolla lite navyCIS sen ska jag slumra in.
Godnatt och PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0