AND THEY TOLD HER THE THINGS SHE NEEDED TO HEAR

Jaha så va de alltså dags..jag har bussfärd plus 8 km vandring plus en natt i tält framför mig, jippie! Välj aldrig Idrott och hälsa B..
Nej men kan ju bli asabasakul, ellerhur?...
Har iallafall fått sovit en hel natt idag utan att vakna men jag vaknade istället kl 8 imorse av en hostattack och har inte kunnat sluta hosta sen dess, wää!
vill inte vill inte vill inte...blir jag ännu mer sjuk så kommer jag inte bli glad...
Nej men ska sluta klaga nu..ha de så bra i skolan och sov gott i er egna säng...

PUSS
TumblrFotos del muroWall Photos | FacebookAng mga resulta ng Google para sa http://img0.etsystatic.com/il_fullxfull.296238568.jpg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0