REMEMBER ALL THE SADNESS AND FRUSTRATION AND LET IT GO

Gud va dålig jag är på att uppdatera, jag vet det. Men blir alltid lika glad när jag ser er 10-15 bloggläsare som ändå kollar in varje dag hihi. Kul att några följer mig och mina tankar iaf ! 

Nej, nog om er sköna kisar, nu får ni ta en minut eller två och lyssna på massa wää när jag bara måste få ut lite frustration, det är så att det är någon jag inte förstod mig på förut, inte förstår mig på nu och som jag inte kommer att förstå mig på senare heller. Du vet att jag pratar om dig! Du har alltid en jävla massa problem som alla andra ska lösa men du kan aldrig ta tag i det själv utan alla andra ska kämpa och lösa problemen åt dig, fast du alltid vet alla svren själv från början. Varför frågar du om du redan vet svaret???!? Så jävla onödigt...
 Du har följt mig sedan 2an i gymnasiet nu och det enda jag känner jag har fått ut av vår relation är ångest, frustration och en hel del tårar. Varför ska det vara så svårt att förstå dig...för jag fattar verkligen inte. Kan ärligt säga att jag hatar dig och jag INTE kommer att sakna dig efter att vi skiljs från varandra i Juni eller när det nu är. Du gör allt till ett helvete och nu har jag en jävla dejt med dig också, suger ju. Men allt jag vill är att du ska lösa dina egna problem och lämna mig ifred för jag förstår mig inte på dig...Så snälla lilla söta FysikB lämna mig ifred eller låt mig förstå dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!wääääääääääääää


Såhär känner jag för dig just nu..! FU


Kommentarer
Postat av: Katta

Ohhhh alltså bäst!!!

Precis vad jag också känner!!!



Du är bäst rebecka! <3

2012-03-26 @ 21:15:33
Postat av: Ingmar

Den var bra ! hohoh

Kan ta en privatlektion ngn gång ;)

xo

2012-03-26 @ 23:00:35
URL: http://ingmarrullarfeta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0