THE WAY HE GOT ME, AND FORGOT ME


Saknar mitt blonda hår en gnutta, kanske ska försöka få tillbaka det nu till våren? Hmm något att tänka på i alla fall!
Har absolut ingenting att skriva alls så kan ju berätta att jag hade lunchmöte idag med mina fina projektarbetsbrudar. Fick mycket gjort och jag längtar tills allt är klart och vi står där, den 21 April och är helt klara och nöjda över hur resultatet av allt blev. Kommer kännas underbart verkligen!
Annars har jag hunnit med å städa mitt rum och pluggat en gnutta religion idag, snart blir det soffhäng resten av kvällen med familjen och sen blir det sängen. Idrott som första lektion imorgon, värt!
Nej nu ska jag kolla vad TV:n har att erbjuda en kväll som denna tror jag :)
Ha det bra så länge, PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0