THANKS FOR ACTING LIKE YOU CARED, MAKING ME FEEL LIKE I WAS THE ONLY ONE

Rättskunskap är egentligen askul men just nu när jag ska plugga, halvdöd, så är det inte lika kul längre. Ska iaf lägga mig nu och hoppas på det bästa och hoppas på att få sova en hel natt nu, utan att vara rädd för att blunda. Utan att vara rädd för att samma jävla mardröm ska väcka mig igen , för tusonde gången den här veckan. Den är så verklig och tar verkligen hårt på mig märker jag nu såhär i efterhand. Vaknar sådär äckligt svettig och vettskrämd, försöker somna med lampan tänd men så fort jag stänger ögonlocken så är drömmen så tätt inpå mig igen..
Blir inte bättre av rättskunskapsprovet och alla dessa historier vi läser, eller att jag skrev denna text, det var otroligt dumt för nu är jag redan asrädd..jävla skit..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0