NOW YOU´RE JUST SOMEBODY THAT I USED TO KNOW

Underbar dag idag, jättefin och god födelsedagsbrunch på förmiddagen. Sen blev det hem till soffan en dstund, tror till och med att jag slumra till en stund då jag vaknade av att Adam och Pappa tagit över TV:n med någon fotbollsmatch (som vanligt). Sen tog jag tag i min cykel och sprang hela vägen till Tove för att hämta den och sedan cykla speedofart hem :))) När jag kom hem så stod det sushi på middagsbordet, duuunder!
Efter den underbara middagen så tog jag en dusch och klädde på mig massa varma kläder då nästa stopp var att cykla till valsätra och kolla på Pemils fotbollsmatch med Marcus och Nelly, fantastiskt skönt söndagsnöje !
Nu har jag krypit ner under täcket och gjort mig redo för sömn framför Jersey Shore mhihi!
Imorgon tror jag att jag ska cykla till skolan hihi, 2 underbart sköna veckor som jag har framför mig tills lovet! Ååh älskar när livet leker hihi!
PUSSS

But you didn't have to cut me off
Make it like it never happened and that we were nothing
I don't even need your love, but you treat me like a stranger
And that feels so rough
Now you´re just somebody that I used to know

 
frihetskänsla, bästa som finns


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0