MAYBE THERE´S NOTHING MORE TO SAY AND IN A FUNNY WAY I´M CALM

Idag var en bra dag, idag måde jag bra.
Underbar dag helt enkelt, även fast den innehöll en hel del fysik faktiskt hihi. Men en tove-tott dag/eftermiddag kan ju aldrig gå fel. Plugg med världens bästa lärare och sedan fika till solnedgången med världens finaste vän, underbart verkligen!
 Fick en ganska befriande känsla under lunchen när Issa sa "det är ju bra, det är ju framsteg" och då kom jag att tänka på hur långt jag faktiskt har kommit och hur många hinderprövningar som jag faktsikt har överkommit. Ibland kan jag hamna i svackor men när jag tar mig ur dem så känner jag verkligen hur mycket det finns i mitt liv som jag istället borde glädjas över, hihi :) Tänkte inte skriva något djupt inlägg utan avslutar bara med några rader ur en superfin låt, enjoy.

Maybe there's nothing more to say
And in a funny way I'm calm
Because the power is not mine
I'm just gonna let it fly


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0