KÄRLEK ÄR ETT BREV SKICKAT TUSEN GÅNGER

Fredag igen, redan!? Underbart hihi! Den här veckan har verkligen gått så sjukt fort, religionsprov i tisdsags och fysikprov idag! En bra vecka trots mycket plugg, har bara fått bra besked och vädret har varit på rätt sida!! skönt!
Nästa vecka från och med onsdag ska de bli så sjukt bra väder så jag längtar tills dess mhihi, inget har jag att plugga heller, känner på mig att nästa vecka blir den bästa på länge :D

Juste!! Ett nytt datum för avicii har sats nu, 1a Juni! YES!
Verkar som att de mesta faller på plats och gud så skönt det känns!
Ikväll blir det antagligen Williams eller chillkväll här hemma med mina fina gammelkompisar hihi!
Nej nu går bussen om en kvart så jag ska gå ner och packa väskan och så, ha en bra dag nu så hörs vi!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0