I RUN AWAY BUT I CANT LET GO

Dumma väder :( Nyss va det typ sommar och nu regnar det, haglar och är allmänt dystert hela tiden ? :( bläääääää...röstar för att solen ska hitta tillbaka igen, speciellt till årets första grillning som ska ske på måndag. Måste vara iaf uppehåll då, ber för det!
Bortsett från det sunkiga vädret så har dagen varit soft, slutade 11.15, åt mat i skolan sen chillade jag galet när jag kom hem. Så¨sjukt skönt med nada plugg nu tills efter lovet :D Sedan lagade jag mat med broder och ställde in mina kvällsplaner med Emil och Tove pga vädret....
Nej nu ska jag gå ner och goffa i lite godis som pappa hade med sig hem idag :) Blir en skön och lugn hemmakväll för en gångs skull, utan stress över skolan elle rnått annat skit :)))))) lycklig chey
nej men ja pratar ju bara på så jag säger godnatt och pusss på er istället för att detta ska blir världens längsta inlägg, såå
PUSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0