I HÖGTALARNA: VIKTIG INFORMATION!! POLISEN TILLSAMMANS MED ARRANGÖRERNA HAR BESTÄMT ATT KVÄLLENS SPELNING MED AVICII ÄR INSTÄLLD PÅ GRUND AV SÄKERHETSAKÄL

Jävla helvetes skit fan :( är så ledsen och besviken. Galet taggad, står i kön, fryser ihjäl men bryr mig inte för man är för glad, sen 5 minuter innan insläpp ställer de in konserten!!
Kallabaliken uppstår och alla börjar springa tillbaka till tunnelbanan, vi stod kvar och fattade inte vad som hade hänt? Nyaa var man astaggad och så jävla euforisk sen nu 2 sekunder senare vända hela humöret upp och ner. De var bara för oss att ta tåget tillbaka till Uppsala med tusentals andra besvikna personer!!
Va så himla taggad, AVICII liksom, som jag hade taggar, i månader!!?!?
Ska jag hoppas från botten av mitt hjärta att de kommer en ny spelning och att den spelningen inte krockar med något annat.....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0