HAVE A LITTLE FAITH IN ME

And when the tears you cry
Are all you can believe
Just give these loving arms a try
And have a little faith in me




En dålig period som bara kan bli bättre nu, efter regn kommer solsken..det jag lever efter det senaste året. Menn värför måste regnet komma igen efter solskenet, det gör det så svårt att glädjas åt det fina utan att tänka på vad som kan komma att ske eller vad som har skett. Det är så lätt att säga en massa saker som att man ska leva i nuet och att man ska leva varje dag fullt ut och en massa andra ordspråk, så lätta att säga, så svårt att faktiskt genomföra. Hatar att vara den lednsa, den svaga eller den som är på dåligt humör men lev mitt liv och gå i mina skor, halka och ramla nerför alla stup som jag har och sedan kan du döma mig. Jag menar inte att jag har haft världens jobbigaste liv men ett förjävla jobbigt år...och ibland kommer svackor som drar ner mig till botten igen, som påminner mig om allt som har hänt. Men jag kommer komma upp på benen igen snart, ge mig bara lite tid och Have a little faith in me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0