EN DAG I SOLEN

Den där känslan i kroppen när man känner att man är lycklig, på riktigt!
Den känslan hade jag hela dagen igår, jag var verkligen genuint lycklig hela dagen. Det var som om allt bara klickade hela dagen, vädret var så jävla bra också så de kunde inte ha varit bättre.
Det var en besviken och otroligt ledsen becka som lämnade Stockholm i fredags och jag trodde att helgen skulle faila totalt då jag inte hade vidare planer för resterande dagar på helgen men där hade jag fel!
När jag vaknade igår så lös solen in i mitt rum, gick ner och åt god frukost och pratade med mamma och pappa, då kändes det lite bättre efter gårdagen och ännu bättre kändes det när jag fick lite egentid med bror min på stan. Vi kirrade mina studentfestbiljetter, hans Prao-plats och lite lunch! Underbart väder och en underbar och efterlängtad, välbehövlig egentid med den personen som betyder absolut mest för mig på hela jorden.
Dagen fortsatte med att vi tog en sväng till rådhuset och sen väntade bussen hem. Men jag var inte hemma längre än en timme för då ringde Tove min sötnos och frågade om jag kunde åka till stan med henne och självklart bangade jag inte på det!
Vi styrde allt hon behövde på stan sen satt vi på bryggan i solen och pratade och styrde upp lite saker.
Sedan åkte vi på en hemlig tur och slutade på Willys i salabacke där vi köpte det som behövdes inför kvällen.
Sedan åkte vi hem och mötte världens bästa Kaj på bussen. Vi pratade lite mer innan vi kom hem och jag lagade mat åt min Tovis. Middagen var underbar med tända ljus, pasta med sås å kyckling och ännu mer prat.
Sen efter middagen la vi oss framför soffan med efterrätt som Tove fixade åt oss, chokladglass med hallon <3
Efter ett tag och efter några otroligt fina drinkar i mina älskade glas så joinade oskar, Emil, Issa, kaj och marcus oss, en efter en. Sen fortsatte kvällen i rätt riktning. Det blev melodifestivals tittande, prat om gamla minnen i timmar, dans till diverse gamla låtar, battle mellan tjejerna och killarna till Grease summernights, lite mer snack om tiden som har gått och en hel del skratt och glädje!
Det var bara en helt underbar dag/kväll/natt som var så välbehövlig och otroligt trevlig. Tack som f*an alla som gjorde min dag så underbar igår, all kärlek till er verkligen! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0