HIGHER, MY HEART IS TAKING OVER

Tittade nyss igenom alla fina små men betydelsefulla ord som skrivits i min mössa av mina fina "ex-klasskamrater". När jag gjorde detta så slogs higher på och då blev det lite för mycket känslor så jag var tvungen att fälla några tårar för dessa tre fina år vi har haft tillsammans. Jag kan inte och jag kommer aldrig kunna förklara hur otroliga dessa tre år har varit och hur mycket de betyder för mig. Jag tar med mig så oerhört många fina minnen och en hel drös med underbara vänner från fyris och det är jag så tacksam för! Gymnasietiden med er kommer alltid att vara något speciellt och higher kommer alltid att vara den låten som påminner mig mest om de fina tider vi hade tillsammans men nu är det över, eller skolan är över men vänskapen kommer att finnas förevigt för detta är slutet på något men början på något (förhoppningsvis) så mycket bättre. För vi har tagit studenten, fyfan va vi är bra!
NV09C, det finns inga som er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0