NYTT ÅR NYA MÖJLIGHETER

Jaha, nytt år va de ja, skoj! Att fylla 19 år, sista terminen i skolan nånsin, studenten och vuxenlivet väntar mig detta år....spännande! Vet inte riktigt hur det känns och jag vet absolut inte vad jag ska göra när jag blir stor eller direkt efter gymnasiet är slut för den delen heller så spara på den frågan tack hehe. Men ja vet att ja vill ta vara på denna sista termin och göra så gott ja kan för att känna mig nöjd när jag får mina betyg sen för sista gången liksom :) Nej men nog om framtiden ja blir typ stressad av detta inlägg haha.
Nu ska jag återgå till vad typ alla mina förmiddagar har handlat om detta lov,, att chilla så fruktasvärt mycket så att jag tillslut blir uttråkad hehe. Ett välbehövligt lov var detta :))
Nej men ska bege mig till kylen för lite lunch sen till soffan för lite tv, om en timme börjar OC också, toppeen!
Nej men nu ska jag sluta, PUSSS

slänger in en bild på mitt sällskap från nyår också :))))


Kommentarer
Postat av: isse

varför är jag halv :( ??

2012-01-08 @ 17:35:02
Postat av: Rebecka

Haha de va för stor storlek på bilden :( Tove är inte med alls haha

2012-01-11 @ 14:44:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0