KOM OCH LÄR DIG SAMVETETS EKVATION

Bra morgon, bra dag, bra kväll, bra natt, bra allt igår helt enkelt ! Middag med de finaste tjejerna sedan party i Sunnersta med en samling skönt folk, underbart! En mycket lyckad födelsedag i efterskott helt enkelt :D
Men men nu är denna helg över och massa uppgifter till skolan väntar på att bli skrivna och lämnas in idag så de är väl bara att sätta igång, spinning kl 16.30 ska ja klämma in idag också så de blir nice de :)))

Imorgon börjar en tung vecka med en hel del saker inplanerade med start imorgon...Men ja tar mig igenom den, de kommer jag och farmor: jag ska bära prickigt på torsdsg för din skull, ja tänker på dig..vi ses imorgon för ett sista farväl. Sen på torsdag lovar jag att försöka vara så glad ja kan, minnas de lyckliga stunderna för ja vet att de va så du ville ha det. <3

PUSS


Kommentarer
Postat av: katta

<3<3

2012-01-22 @ 19:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0