VAD SOM ÄN HÄNDER

Justeja, en blogg har jag. Är inte världens bästa på att uppdatera ja vet! Men jag har inte så asabasaviktiga saker för mig eller att skvallra om just nu känner jag hihi :) Är förövrigt täckt av ett äckligt svenskaarbete och filmkunskapsuppsattser upp över öronen! Mitt eget fel jag vet, att skjuta upp saker är inget jag rekomenderar..det blir inte bättre för man måste ändå ta tag i de senare och då blir det knasigt mycket. Men men jag överlever.
Imorgon blir det fika och catch-up med bästis/arna beroende på ifall Lollo finner sig tid för mig och Minttu det vill säga hihi :)
Nej snart valkas det middag och jag är snaaaaaaaaaart klar med Strindberg, awesome!
Imorgon blir det något mer roligt på kvällen tror jag om Tove fortfarande känner för det :))) Och på torsdag tänkte jag rymma till mormor och morfar för massa mys och gottis, blir mycket välbehövligt och underbart! Förhoppningsvis har vi ingen skola på fredag heller men vi får se hur de blir me de !
Nej nu är det sista Strindberg som gäller så slut med detta skitsnack nu, hoppas de va kul att läsa mina läsare (Lollo) (och Ellen). hihi .
PUSSS


Kommentarer
Postat av: He He den bästa..

mycket!

2012-02-28 @ 19:26:59
Postat av: the cool E

heheh finally! kollat bloglovin varje timme hehe

2012-02-28 @ 20:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0