PEOPLE CALL IT VALENTINES DAY, I CALL IT TUESDAY

Har spridit kärlek och glädje med Oskar och Katta hela dagen¨på vår 3 och 1/2 timmes långa håltimme idag. Fått en söt kärlekspresent av världens bästa vän och hittat min framtida man (som kan sjunga!!!) har jag hunnit med också, inte så tokig dan ändå den här alla hjärtans dag! :) HAHA fyfan vem försöker jag lura? Allahjärtansdag är en töntdag som man bara hatar..har haft prov med och köpt choklad till mig själv, forever alone <3
Nej men allvar nu, dagen kunde ha varit sämre faktiskt så den får helt klart godkänt. Har nyss sett klart på paradise Norge och de va så jäääääääävla braaaaaaa mhihih DUNDER!
Nej nu ska jag käka och sen börja packa lite, bara onsdag torsdag och nåra timmar kvar till värme nu längtar!

 PUSSS

2648314_700b_large
Tumblr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0