JAG VET INTE VAD JAG VILL ELLER HUR JAG SKA KLARA MIG

Fysate va skönt! Strindberg är inskicad, filmkunskapen är inskickad och nästa filmkunkápsuppsatsen är halvfärdig, shit va duktig jag är!! Varför gjorde ja inte bara detta för typ 1 månad sen, så onödigt..men aja nu är det snart klart i alla fall!!!! Sista filmkunskapslektionen imorgon i alla fal ååååå livet leker !!!!!!! :D
Nej men ska sova nu <3 bästa tiden på vardagar när man lägger sig i sängen.
Detta har varit en bra dag ändå, har fått mycket saker gjort och det har varit fint vårväder ute, imorgon blir en bra dag och på torsdag blir det dunder då ja byter hem för en natt då ja åker till mormor och morfar, gud va jag längtar verkligen! 100 dagar kvar till studenten idag är det också, fysate va tiden går fort. Ganska skönt ändå, längtar till studenten också !!! Men en dag i taget så godnatt nu.
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0