INGET KAN GÅ FEL IDAG!

Bästa dagen på evigheter! Vi hade bara 2 lektioner idag varav en bestod av den sista filmkunskapslektionen nånsin (som jag har längtat! nu är det slut på klagandet, promise!) lektionen bjöd på popcorn och en film som visade sig bringa en hel del skratt!! Andra lektionen var fysik, helt okej den med då vi kollade på någon knasig film hela tiden hihi :)
Efter skolan så gick jag en härlig promme med gullungar ner på stan för att sedan möta upp Minttu för lite bästis-talk och en härlig fika i solen på fågelsången, dunder och välbehövligt!
Sedan blev det hemfärd med sol i ögonen och nu sitter jag här med färg i håret, ska försöka ljusa upp de nu när det vankas vårtider hihi (:
Ikväll blir det mys med mina älskade flickor med ett glas vin någonstans på stan, awesome!
Imorgon bär det av till mormor och morfar och på fredag är vi lediga plus att Mange jag och Klaris drar till stockholm för att inta globen och AVICII s konsert! En helt underbar vecka verkligen, mycket beroende på fint sällskap och vädret, fortsätt såhär tack!
Sammanfattat så har det varit den bästa dagen på evigheter!!

PUSSS
 
Ungefär såhär glad känner jag mig just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0