IF SHE DOESN´T MIND

Bloggtystnad är en sak jag är bra på att skapa har jag kommit på. Ibland kommer det in flera inlägg per dag och ibland bara ett per vecka men ni får stå ut hihi. Har inte hänt överdrivet mycket sen förra gången ja skrev av mig lite. Vår film är helt klar, projektarbetet flyter på i dunder fart och på lördag är det dags för vårt event...superpirrig varvat med astaggad! Ska nog gå bra tror jag :)
Imorgon har jag Svenska B nationella i tal och de ska nog också gå bra, ska prata på om studenten och förändringen vi genomgick för tre år sedan och den som vi nu ska genomgång igen i 5 minuter...aja jag kan det nu, jag kan det, jag kan det!!!!!!
Sitter just nu och tittar på fotboll, go barca eller nått sånt. Väntar egentligen mest på att första halvlek ska ta slut så jag kan få se på greys anathomy som jag har spelat in!
Efter att jag har sett på greys så ska jag sova och njuta galet av att vi har sovmorgon imorgon bitti :D hih!
Nej nu är det bara 2 min kvar av fotbollen så ska börja stänga av datorn osv.
Godnatt och PUSS på er
Fedora hat with a bun. Stylin'7734.▲7734.▲TumblrWELCOME TO MY WORLDThrow glitter on itlego landimgfave - amazing and inspiring imagesArtwork,Freedom,Sexy,Sun,Wind - inspiring picture on PicShip.comhey yeah enjoy my blog
Bjussar på lite random bilder från weheartit


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0