FRÅN Å MED NU

När det luktar hästskjuts utanför dörren för att bonden har gödslat åkrarna så vet man att man bor på landet hur mycket man än intalar sig att centrum bara är ett stenkast bort....
Somnade till FIFA ljudet och vaknade av FIFA ljudet idag, underbart!
Är iaf påväg till bussen nu för vi ska till skolan och hämta PA saker haha underbart de med :)
Blev nyss stannad av några människor som undrade vart restaurangen är eftersom det står skyltar om att de ska finnas en här. Kunde med ett leende på läpparna säga att den brann ner för ert år sedan. Bara det att efter jag sagt det så kände jag mig ännu mer bondig haha, palla! Drar mig in till stan nu iaf och ber till Gud att jag inte luktar bajs sen av denhär otroligt hemska lukten som ligger i luften här....
Ha en bra dag nu, älskar att solen är tillbaka! PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0