ALL COMES DOWN TO THIS

Oj oj oj som vi styrde igår! Kajsa
Och jag gjorde de sista inför vårt event som vi ska ha idag, igår! Vi vek kompendier, skrev på papper, fixade inträdesbiljetterna, köpte presenter, gjorde listor på vad som måste fixad idag, gjorde ett tidsschema, fixade små söta lappar med vad vi ska säga på, övade på vad vi ska säga, fixade små rosetter runt "kakpinnarna", handlade ingredienser och sist men absolut inte minst så bakade vi. Vi bakade både brysselkex och "cakepops". Ett litet tips:baka inte cakepops om ni inte har en jävla massa tid och tålamod..för det behövs kan jag säga!!!
Aja allt gick bra och med lite hjälp av fina katta så klarade vi av allt i tid! Känns otroligt skönt att allt vi har kämpat för belönas idag. Ska bli otroligt kul och jag är faktiskt taggad!!!
Nej nu ska jag försöka somna om nån timme, min hals dödar mig så de är därför jag är uppe så här tidigt om någon undrar!
PUSSSS


Kommentarer
Postat av: Katta

Hihi fett duktiga! Jag är stolt!! <3<3

2012-04-21 @ 22:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0