VART JAG MIG I VÄRLDEN VÄNDER

Sitter på en as varm buss med tusen små skrikande skolungdomar, hade sällskap med Tove men hon gick nyss av. Nu får mobilen ta över mitt sällskapsberoende de sista hållplatserna, bättre än inget eller aa ganska så bra faktiskt! Vart jag mig i världen vänder med den svenska björstammen har spelats om och om igen några gånger nu, så bra låt! Oj! Nu råkade en kille hoppa på mig när han skulle flytta in för en liten tjej som skulle få plats, sött haha. Nej nu är jag snart hemma, skulle bara säga att jag överlevde allt va denna helg hade att erbjuda och de va mycket av varje kan jag tillägga! Men nog om det ska nämligen gå av nu, PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0