EVERY ROSE HAS ITS THORN

Idag har inte varit en bra dag, har varit en riktigt crybaby med gråten i halsen sen jag klev upp imorsemen finaste Lollo vet hur man livar upp stämningen, en linjal, en bästa vän, studentmösseprovning och dagen blev genast ett snepp bättre. Andra fina vänner som bryr sig och är underbara fick dagen att lysa upp ännu mer och världens bästa mamma och bror fick kvällen att bli perfekt. Hittills har jag pluggat fysik och faktiskt fattat något, taggat inför första fotbollsträningen på evigheter imorgon och provat ut fotbollsskor, kul att jag ärver brorsans finaste par hehe !
Nu tar och och skiter i allt och går och lägger mig, hoppas på det bästa imorgon och taggar inför denna veckas roligheter, mycket bus på G och jag gillart! hehe :)

lägger in en "fin" liten bild på mina trogna fotbollsvänner :) hihi
 JAG KAN TA KÄRLEK JAG KAN TA SMÄRTA
FÖR JAG HAR D.I.F I MITT HJÄRTA

haha shit va töntig jag låter i alla inlägg, aja det blir bra haha
PUSS


Kommentarer
Postat av: maGne´

Bäst i stan, bäst i stan!

2011-09-19 @ 23:05:07
Postat av: klari

Håller med maGné ! :D<3

2011-09-20 @ 18:33:43
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0