EN BRA KULTURNATT I DÅLIGA BILDER

hela dagen hela kvällen hela natten och hela morgonen var faktiskt perfekt. Brukar tycka att kulturnatten r aldeless för överskattad men denna kulturnatt var lika awesome som man önskar att den ska bli!
Jättemysig förmiddag på stan med Klari, luchning på plock, sedan mötte jag upp Tovis och myste runt på stan för att sedan vid 4 möta upp kajsi för att handla mat, sedan bar det av hem till mig där det blev matlagning dans och mycket mer med tove, issa, kaja, klara, ellen, lollo och pou, hur trevligt som helst! Sedan bar det av till stan där alla var lagom glada på framfickan, bartömning! Sedan bar det av till williams där jag och ellen avslutade kvällen för att sedan lunka till bussen som inte kom för att sedan gå en promme och sedan ta taxi hem till mig :) väl hemma så var det för en gångs skull kul att städa det som behövdes hehe, en skön natts sömn blev det iaf och lite skitsnack på morgonen om gårdagens skravaller. mycket lyckad kulturnatt 2011 helt enkelt!
taggad b-rud påväg in till stan
 Lurre på plorre
taggadde vänner på framfickan
 killar som gillar öl
 busiga brudar på framfickan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0