Dag 4 - Mig själv i bilder

här är alltså mini-becki, busungen själv har jag fått höra

Sen hoppar vi några år till lite större becki som bara levde och hade det så galet bra, bry mig om hur jag såg ut va lågt prioriterat

Sen hoppar vi några år till och vi kommer till sjuan, då jag var en liten fotbollsnörd som kände sig fett stor som precis hade börjat högstadiet

Efter sjuan började då becki åttan, detta är den förlorade tiden, tiden jag helst vill glömma, ja de va tiden något gick fel. Det va tiden då min period va, perioden då jag försökte hitta mig själv..haha kolla själva så ska ni få se...

Jag kom skönt nog över min fjortisperiod och började så småningom i gymnasiet, där gällde det att passa in och ng gjorde jag det! meheh
 
Bestämde mig sedan för att klippa av mycket av min kaluffs, och vipps så va jag korthårig igen

Sedan kommer vi till nytid, ja men lite har ju förändrats iaf haha, går nu mot en ljus hårpeiod då jag i vissa lägen är ganska så blond men jag gillart, har iaf the time of my life nu och ja bara njuter



Hoppas det var till nöje, jag hade iaf väldigt roligt åt mig själv när jag gick igenom en hel del bilder på min dator haha, aja nu ska jag fortsätta med min uppgift, snart klar och ikväll blir det bus med tjejerna.
PUSS


Kommentarer
Postat av: kajsi

hihihi assså så himla beckilurig!!!!!!!!!!!! <3333333333

2011-09-23 @ 18:21:13
URL: http://kajsalinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0