Dag 3 - Något som får mig att skratta

Tänk dig att du tittar på ett kort som får hela dig att fyllas med glädje, ett kort som när du kollar på det så känner du känslan i kroppen hur jävla (ursäkta uttrycket) lycklig du va i just det momentet, ett kort eller en film för den delen där du är med de människorna som betyder mest, de som du har roligast med och de som du värderar högst, tänkt dig ett kort som förmedlar en sådan känsla så de börjar krypa i hela kroppen och det enda du kan tänka på när du er det är hur lycklig du va just då och hur lycklig du är när den stunden upplevs igen. Jag har några sånna kort, kort på fester med underbara klasskompisar, kort på fina stunder såsom kryssningar, tältningar, 18års firanden, crazy drunk kort på mina fina b-rudar, allsång på skansen bilder med finaste bästisarna, kort från balen, från en tid som inte existerar längre och från tiden som är just nu som jag har valt att kalla för den bästa i mitt liv, när jag ser dem korten eller upplever de stunderna, då är jag som lyckligast och jaa -Det får mig att le, vara lycklig och skratta! De stunderna är värda allt och de är de som gör livet värt att leva!


Kommentarer
Postat av: klaris

<3

2011-09-08 @ 08:22:39
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0