Dag 2 - Min drömkille

Min drömkille...hmm, alltså har man en idé om hur ens drömkille ska vara så kommer man aaldrig hitta honom, finns ingen perfekt och en perfekt kille vill man ju inte ha heller?
Men klart man vill att han ska se relativt bra ut, vara trevlig, gå ihop med ens fina vänner, vara lite spännande men inte för bad guy, han ska inte vara för påträgande men inte för avvisande heller, något där mittemellan men inte perfekt, om han är perfekt så är han tråkig och lite spänning vill man ha :))
Nej det här spårade ju, men jag tror ni fattar hur jag menar men som sagt vet man exakt hur man vill ha det så är det vääldigt svårt att hitta. Let´s inte leta och bara leva istället hihi, hoppas ni förstår typ hur jag menar nu haha ska sluta spåra i dessa inlägg och bli lite mer allvarlig, nästa gång ska jag inte flumma, nästa gång blir det serri.
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0