VART ÄR MITT LIV?

Vart är pappa med maten ? Vart är mamma med sina gullekomentarer? Vart är ljudet? Vart är orken? Vart är min mobil? Vart är min dator? Vart är mitt liv ?
AJUSTE...Mam och pap är på jobet, ljudet finns inte i ena örat för att jag är så gott som döv eftersom att den j***ävla öroninflamationen INTE släpper, den lilla orken jag kaanske har sugs ur mig av tabletterna jag måste ta (2 st om gången, 3 gånger per dag, en timme före eller 2 timmar efter mat), min mobil är på lagning och min dator är sönder, jag är okontaktbar alltså har jag INGET liv..
Hoppas pappa kommer hem och grillar det skulle göra dagen som satan, den är det ju total blackout ikväll det väger också upp lite.... <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0