RUNNING OUT OF TIME

Tillbaka igen, eller nästan frisk iaf, döv på ena örat men vad gör det om 100 år?
Vädret fortsätter att överträffa sig själv så mitt humör fortsätter att stiga, dunder!
Det enda som suger nu är tt jag är sjukligt trött när jag kommer hem från skolan,
 helt utslagen och om jag sover då så kommer jag inte kunna sova sen ikväll liksom....hehe
Ellen skicka nyss sms att hon fixat kaka tills imorgon,
det där är en riktii liten lyckospridare alltså, myspys som faeen!
hihi
Sitter iaf just nu ute och lyssnar på musik med pappas data, dunderrväderrrr <3 <3 <3 <3
känner att de spårar nu, latch, som min mamma skulle säga...shit va töntig hehe
nej men jag ska bara glida runt på internet nu, checka bloggar och så,
PUSS på alla


Kommentarer
Postat av: theresebjörkman, :)

Hej hur är det?:)

hur tror du det kommer gå för eric ikväll? ;)

2011-05-12 @ 21:01:22
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0