OKEJ, DET HÄR SUGER

Aakey, det har va ju kul. Sjuk igen..jävla helvetes-skit-fan!!! Okej om det va en liten förkylning, då kan man gå till skolan och slippa missa hundra saker som man måste ta igen sen...men när halsen har svullnat upp och är så öm som min är så gör det att jag knappt kan andas vilket leder till syrebrist och svimningsattacker så fort jag ställer mig upp, såklart har jag fortfarande ett fint lock på ena örat och som på toppen av moset mår jag så himla illa också....livet leker..
Om jag inte är frisk tills imorgon dör jag ....Jossan kommer ju på torsdag och vi ska på Jessicas skiva och det tänker jag faaan ionte missa!!!! Plus att vi har dilemma prov också som jag tänker göra för jag kan inte ha mer saker som jag "ska göra sen" det är inte lång tid kvar till sommaren och vem vill ha massa rester tills vi börjar 3an liksom ?? Nej nu tycker jag att min sjukling tid är över snart...detta är inte ok!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0