OKEJ, DET HÄR FORTSÄTTER ATT SUGA

Var på mitt kära andra hem igår, närakuten dvs. Trevligt ställe det där, mycket fina små barn som hostar, ännu finare och mindre barn som skriker och andra fina människor som ser halft döda ut...sjuksköterskor med påklistrade leenden och sönderstressade doktorer i trevligt inredda små rum med tapeter från istiden och golv från stenåldern...som sagt...mycket fint och inte alls skabbigt ställe det där <3
Igår var värre än de tidigare gångerna, kunde inte sitta upp ens så jag fick lägga mig på soffan I LEKRUMMET(!) vafaaan liksom? Aja jag stod ut men sen när doktorn så snällt påpekade att jag inte alls är överallergisk mot pollen, som förövrigt är en otrolig lättnad!!!!, så ville han så fint ta hals och blodprov vilket va det vidrigaste jag nånsin gjort..fyfan :( Aja en halvtimme senare, som kändes som två timmar, fick vi komma tillbaka till doktorn som sa att han i nuläget inte kunde säga va de var men om halsonten och de andra sakerna höll i sig ca 2-3 dagar till skulle vi komma in igen för vidare undersökning (för att säkerhetsställa att det är körtelfeber) awesomee!"!! vilket betyder att jag kommmer vara sjuk i 2-3 veckor, massa saker att undvika och kan vara så att jag känner mig trött i flera månader efteråt..ja men visst! shore! det var mitt sommarlov det...sista veckorna i skolan...inte allss stressande..underbart...Nej nu kan jag inte sitta här längre känner hur jag kommer få en svimmattack snart eller liknande...underbart..hoppas alla andra har det så underbart i skolan...................
PUSSS PUSSS PUSSS ,
**"#%&/(!!!!


Kommentarer
Postat av: klaris

bebi, saknar dej. hoppashoppashoppas du är bättre snart! älskar dej filuris <3

2011-05-19 @ 19:44:28
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0