JUST CHILLIN´

Idag har varit en bra dag :) har faktiskt lyckats att röra mig mer än en meter idag, lyckats ta mig till affären (med hjälp av pappas bil) eftersom att cykling var alldeless förbjudet tydligen :( buhuuuu..aja ett steg i rätt riktning iaf!! Ikväll blir nog ensamt så de bara skriker om det, mamma och pappa är på fest och Adam ska antingen vara hemma med en massa kompisar eller så ska han till nån kompis och se CL finalen -.- blir väll för mig att titta på den själv hehe (a) nej men innan så ska jag iaf få Adam att äta middag med mig mhihi!
Ska sluta skriva nu, vill se på Eva & Adam :) hihi ska sätta på den och mysa ett tag, awesoommeee..längtrar som satan tills på måndag nuuuu!!!! TAGGAD CHEEEY
PUSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0