IF YOU FEEL IT, LET IT HAPPEN

Livet rullar på i ren otursanda..................yeeeeyyyy!!!! Jippieeeeee !! damp..
Inom loppet av en månad har jag alltså lyckats med att: ha sönder min dator, ha sönder min mobil (som jag har skickat in nu vilket betyder att jag kommer vara utan mobil läääänge eftersom att simkortet bara passar iphone4.............!!), varit med om den värsta jävla äckligaste händelsen i mitt liv, missat massa i skolan (nationella i engelska..PANIK), haft en liten hemmafest där mammas konstbord olyckligtvis gick sönder..glömt lämna tillbaka två böcker till bibblan som jag nu har fått förseningar på och nu åkt på en jävla öroninflamation och i och med det stått ut med den värsta smärtan jag nånsin kännt i hela mitt liv!! Yes livet rullar på...
Aja skönt att klaga ibland men nu ska jag ta tag i allt istället, har redan kommit ihåg att sjukanmäla mig, skriva på en massa papper om mobilen, bett pappa köpa ett såntdär bubbelplast kuvert, mailat 3 lärare och hämtat min sambok från skolan så jag ska kunna plugga tills provet jag har på onsdag..
Nu är jag så j***vla trött på min otur så jag orkar inte tycka synd om mig själv längre, bara att ta tag i detta nu, bara typ 7(?) veckor kvar till sommarlov och gooosshhh va jag längtar verkligen!!!! Aldrig längtat eller taggat såhär mycket inför en sommar i hela mitt liv !!! DUNDEEEER!
Nej nu ska jag skriva en sammanfattning av det jag behöver kunna till provet, sen ska jag maila till konstnären som gjorde mammas bord och kolla vad man kan göra med det, sen försöka äta något, komma ihåg att äta medicin och sola för shit va underbart väder det är !!
Nu ska jag sätta igång, jag saknar er älsklingar men I´ll be back before you know it!!
Tjingeling
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0