EN STORM VI MÅSTE ORKA RIDA UT OCH VI KLARAR DET TILLSAMMANS

Så otroligt skärrad, shit va kemi-slutprovet kommer gå åt helvete imorgon.... jag ser men jag kan inte koncentrera blicken och vill verkligen inte vara själv får då kommer allt tillbaka, kommer jag nånsin få denna känsla av obehag ur kroppen? Jag borde verkligen inte klaga egentligen, alla klarade sig och det är de som räknas men jag kan ändå inte släppa att det förmodligen har gått runt en j*vla idiot här ikväll och tänt på, hur fan tänker man då när det bara är barnfamiljer i närheten och villor som ligger så nära varandra... Det hände en obehaglig jävla äckelsak i södra gottsunda imorse men det skedde också ett mirakel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0