DU ÄR DEN SOM FÅR MIG HOPPAS, DU ÄR DEN SOM FÅR MIG LE

Ny dag nya tag! Idag ska jag försöka att till och med gå ett helt varv runt området, klarade ju inte de igår då tvättningen av håret tog alla krafter men aja det är bara att kämpa på! Jag får dessutom en kram av Ellos om jag fortsätter bli frisk och det vill jag ju inte missa hehe! Plus att jag aldrig har längtat såhär mycket efter skolan i hela mitt liv, det är helt sjukt. Men jag SKA gå på måndag om jag inte får ett rejält bakslag dvs men det ska nog gå!! :D är överlycklig! Men aja nu ska jag försöka ta mig igenom denna dag först, det blir en "ta hand om mig själv- dag" idag men lite pusch att göra nånting lite jobbigt för att komma igång igen! Hihi ha de så bra idag ni andra! PUSSSS

Kommentarer
Postat av: issie

jaa kom på måndag :D !! Men rör mig inte, hehehe puss <3

2011-05-27 @ 18:13:51
Postat av: Rebecka

Hihihi I misss yaaa och jag tänker inte låta dig vara utan att jag får en kramizz hihi <3

2011-05-28 @ 22:36:57
URL: http://rebeckaagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0