CARPE DIEM

Sjukaste morgonen och dagen i mitt liv idag, har kännt mig helt psykiskt instabil hela dagen, har velat sova och gråta bara helatiden men att lägga mig i sängen igen var svårare än jag trodde..
Det är alltså så att det finns (eller rättare sagt fanns) en restaurang ca 1 meter från min tomt, 5 meter från mitt hus som brann ner ikväll. Jag vaknade vid 4-tiden av en obehaglig känsla i magen, som att något var mycket fel och bara några sekunder senare trodde jag att det åskade, blixtrade och regnade utanför för det lät så sjukt mycket och tillslut trodde jag blixten slog ner och bara en minut senare kommer min pappa uppspringande i panik och skrek "det brinner Rebecka, du måste gå upp och klä på dig något varmt, vi måste ut, det brinner"
Jag fick panik, kollade att min bror va med sen bara rusade jag ut, såg hur rastaurangen stod i lågor högre än vårt hus och brännande flagor flög i luften....
Polisen, ambulansen och brandkåren var snabt på plats och shit vilken eloge de ska ha!
Alla säger att vi måste ha haft änglavakt för ingen skadades och huset är inte förstört på något sätt. Vår uteplats är lite sönder och utemöblerna är helt flammskadade med hål och brännmärken och allt men annars är det lungt.
Jag vet inte hur eller vad jag ska skriva för att förklara hur sjuk denhär upplevelsen var och hur j*vla rädd jag var så jag slutar skriva nu, kanske checkar in lite senare vi får se.

här är en av de bilder jag tog imorse, mitt hus på bilden och elden där bakom..fyfan säger jag bara


Kommentarer
Postat av: Klaris

Älskling<3

2011-05-02 @ 20:10:04
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/
Postat av: Klaris

Älskling<3

2011-05-02 @ 20:15:49
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0