SOMEBODY LIKE YOU

Nu j*vlar, så jeeeeeeklaaarrnss taggad inför provet imorgon hehe!
Vill verkligen att det ska gå bra nu, shit va jag ska prestera! hihi!
Idg var det Kajsis birthday, hon hade bakat världens finaste och godaste cupcakes, sötnosen <3
Det har varit en bra och lugn dag idag, har nog världens underbaraste mentor och mattelärare kan tilläggas !
Shit va jag lajkar henne alltså, hon kom på sin lediga morgon för att göra lite sake roch hjälpa mig med det jag behövde, vilket ängel, snutti :D
Nej nu skriver jag cp, har redan pluggat en timme matte när jag kom hem,
kom till skolan på min sovmorgon och pluggade 1 h och 40 min, sedan 40 min på mattelektionen och sedan 1 h och typ 15 min på min håltimme och ska snart plugga några timmar till!
Shit alltså, duktig cheey fan !
Nej nu ska jag luta mig tillbaka och chilla en stund, sedan ska jag äta mat,
kaaaanske ut å springa sedan blir det mera matte!!!
PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0