ON YOUR OWN AGAIN, BACK TO WHERE IT ALL BEGAN

Idag blir det till att plugga hela dagen och sedan ska kvällen tillbringas hos Klara med tjejerna, underbart som alltid. Har saknat alla oss tillsammans, sjukdomar, resor och andra saker har gjort att vi inte har gjort något allihopa på några veckor nu typ :O
Men ikväll smäller det :)
Jag är så sjukt lycklig över att solen börjar titta fram ordentlgt nu, plusgrader flera dagar i rad shit va underbart att våren är påväg, då blir man så lycklig och full av ny energi hihi !
Nej nu ska jag gå tillbaka till kemiboken..yes...bläää..önska mig lycka till !
PUSS

Bjuder på en bild från förra året bara för att jag så väl kommer ihåg när jag tog den haha, nån dag innan valborg, jag skulle ner på stan och träna. Shit vilken glädje jag hade i kroppen då..har jag nånsin varit så lycklig en helt vanlig dag ?



En sådan sång som väcker minnen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0