LIFE

En ganska underbar idag som väntat, har kirrat 2 labbrapporter, gjort två tårtor, lagat pastasallad och gått på talangshow mysig fredag dvs! Bortsett från att typ 4 pers har sagt till mig att jag är en väldigt tråkig människa som sltar min kväll vid halv elva för att åka hem och chilla med familjen hehe..men jag kan ta det och visa de imorrn att jag är rolig hehe...
När jag kom hem så fick jag en present av min älskade mamma "för att du är en sådan underbar dotter" ååå älskar dig mamma!
Imorgon blir det till att åka till stan vid elva för att träffa en efterlängtad stockholmsbo! Jag vet inte vad vi ska göra det r en "hemlis" hehe så vi får väll se imorgon!
Sedan blir det till att åka hem och fixa en massa saker och sedan dra vidare till Kajsas 18års firande, TAGGA!
Nej nu ska jag faktiskt lägga mig i sängen och titta på nån film eller något och snart slumra in :) Blir en lång och awesome dag imorgon så hihi :D
PUSSSS
 
presenten från mamma
 (jag tappade bort min för ett tag sen
och har tjatat ganska länge om att den är borta hihi)
tack mamma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0