LÅTAR SOM VÄCKER KÄNSLOR ELLER MINNEN <3

Miss Yall´ men det blir en till dag hemma imorgon men jag hoppas hoppas hoppas verkligen att jag kan gå till skolan på fredag men blir nog en lugn helg för mig med massa plugg, blääää!
Idag var en bra dag, kände mig bättre, solen som jag satt i ett tag men en kopp varm choklad lyste och värmde fint hela förmiddagen, det vart svensk guld i sprint, OC tittande kl 15.00 som vanligt och väldigt väldigt mycket vila. Sms från fina vänner är alltid kul och det fick jag även idag, puss på er !
Nu ska jag lyssna lite på musik och sen lägga mig i sängen och dova, förhoppningsvis en hel natt nu! Hostan tar död på mig alltså..fy17!
Aja ska inte babbla mera nu, PUSSS PÅ ER <3

Bjuder på några härliga vårbilder från förra året!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0