JAG KAN INTE SKILJA PÅ

Mamma åkte och träna nyss men jag kunde inte följa med för min jävla hosta :( Hoppas verkligen på att kunna gå på fuego på tisdag iaf, måste gå, måste få energin och lyckoruset jag får av det, det behövs verkligen nu.
Gud så stressad man kan vara, försöker skriva av mig lite nu för att sedan börja plugga matte och kemi, det måste gå nu, jag måste lyckas...vet inte vad jag tar mig till annars och det gör mig så helvetes nervös...
Blanda de med lite andra bajs saker som jag bara har skjutit upp men som börjar komma ifatt nu, saker jag måste ta tag i som jag säger att jag inte bryr mig om men som jag egentligen vet innerst inne hur mycket jag bryr mig om. Men hur börjar man ta tag i det när tiden har gått för snabbt och passerat förbi för långt för att ta upp det där det va. Nej nu skriver jag som en jag vet inte vad men jag fattar iaf vad jag menar så ;)
Ska äta lunch sen fortsätta med min sammanfattning och mina blandade övningar..yes!
PUSS

saknar mitt långa hår gör jag också..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0