IF I COULD DO JUST ONE NEAR PERFECT THING I´D BE HAPPY

Har pluggat matte i stort sett 3 timmar nu, är jag klokare? Lite kanske men inte mycket....Det går segt verkligen men det går framåt iaf, i rätt riktning så att säga. Imorgon har vi sovmorgon, eller juste inte jag! Jag ska till skolan för att plugga Matte halv nio och vi börjar tio, min underbara lärare kommer att vara i närheten om jag hade några frågor, f1 söt ! Men men har bara mig själv att skylla ju....paaiiin.....Aja imorgon fyller bästa Kajsa år btw! :D 18 barre!!
Och vi har en megatwega håltimme mitt på dagen, som jag ska fylla med mer matteplugg...det går bra nu!
Nej men imrogon kommer bli en chill dag förutom allt matteplugg men bortsett frpn det så kanske jag tom kan vara på lite "hyperbecka" humör imorgon..hoppas hoppas!
Nej nu ska jag snart se på grey´s med mamma, hon har stoppat TV:n så att vi ska kuna spola och slippa pauserna senare haha smart mammsen !
Aja, bye och PUSS på er <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0