DIREKT FRÅN SJUKSÄNGEN

Hur konstigt det än låter så är jag faktiskt ganska deprimerad över att jag inte får gå till skolan imorgon och göra dedär kemi provet, eller asså nu konmmer det att var en sak jag måste göra i framtiden och jag hatar att skjuta upp saker! Blä på det.. Tänka igentligen bara meddela att jag lever men att jag ska sov nu och förhoppnings-hoppnings vis så känner jag mig bättre imorgon och kan gå till skolan på torsdag, snällla! Aja nu ska jag sova innan hostan kommer eller frossan för den delen men den brukar ändå surprisea mig på natten så... Godnatt på er <3

Kommentarer
Postat av: klaris

krya på dej finis! saknar dej megamycket min lilla filur, puuuss<3

2011-03-02 @ 08:05:17
URL: http://ettsaftkalas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0