DET FINNS INGA ORD, INGA BORTFÖRKLARINGAR, BARA DET SOM MÅSTE GÖRAS

Fix you spelas nu på högsta volym, matteboken ligger framför mig och väntar, middagen är över och nu finns det ingen återvändo, ska nu plugga matte tills jag kan varenda tal utantill, tills jag kan derivera varenda uppgift och kan rita upp varenda funktion med hjälp av derivatan och allt det andra som hör till för nu jävlar är jag inne på upploppet, det får inte gå fel, det kan inte gå fel, jag ska lyckas!

"'Cause we only live once
So don't blow it, take a chance
To do exactly what you want

'Cause we live and we die
I do whatever I like
Life is now so let's try
To live our whole life out
And it starts now"


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0