CALLING OUT

Idag käns det ännu lite bättre än igår så jag satsar hårt på att få gå till skolan imorgon !
Saknar alla och saknar sällskap av jämnåriga mäniskor verkligen haha, har varit isolerad i en vecka idag..hemska tanke.

Iaf har inte haft så mycket att göra så har mest kollat i mode tidningar som mamma har köpt hem och shit vad jag älskar vårens kollektioner, är helt till mig hihi. Har kärat ner mig i några saker som jag tänkte visa för er :) så enjoy ..

Det gråa linnet är min favorit men det syns inte så bra här för jag hittade det inte på hemsidan så jag tog en bild ifrån tidningen ist och jag var tvungen att förminska den rejält :O Aja den är awesome iaf och blir nog mitt nästa inköp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0