BABY WE CAN DO IT ALL NIGHT

Sitter här och peppar inför Daaansss fuegooo som mamma och jag ska på snart :D
HIhiih!! Har fått skäll av min älskade Ellen att jag bloggar dåligt så var tvungen att skriva en liten update d´årå, blir dock väldigt kort nu eftersom att jag måste byta om snart men kan ju berätta om dagen så länge haha!
Kom till skolan, lekte "hitta pennan" på fysiken, hade matte, hade lovely lunch (hamburgare!), Kemiprov, det ska vi inte snacka mer om....Sen åkte jag hem i det alldeless underbara vädret! Solen verkligen stekte idag! Så awesome! Pratade med LilleEllen ett tag i tele som sprang runt på stan virrig som få ehehhe, sen kom Cissi hit och vi njöt av solen, chillade i soffan, kollade på OC och snackade, mycket trevligt som vanligt :D
Åt nyss taccos och ska nu som sagt på fuego!!! Har inget att plugga föräns på typ söndag, känns så jeekla skönt!
På fredag ska jag ut på krogis och på lördag ska vi fira Katta med en mysig middag och sen förmodligen vidare hem med trevligt sällskap. Myspysig helg framför mig alltså!
Nej nu måste jag verkligen ta på mig träningskläder, hoppas att uppdateringen var till nöje Elloss!!
 PUSSSSSS <3
 
slänger in en bild på skönheten hon  själv (Ellen)


Kommentarer
Postat av: eloosss

deeen var till nöje! Jag är nöööjd :D !! pusssisss

2011-03-30 @ 19:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0